Στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης 2007 – 2013 και συγκεκριμένα στο Πρόγραμμα της Κεντρικής Μακεδονίας, εντάχθηκε το έργο της κατασκευής του οδικού τμήματος Ποτίδαια – Κασσανδρεία, το οποίο ανήκει στο οδικό κύκλωμα της Κασσάνδρας Χαλκιδικής. Πρόκειται για το τμήμα που ολοκληρώνει το μεγάλο οδικό άξονα του πρώτου «ποδιού» της Χαλκιδικής, με μήκος 17 χιλιομέτρων, η κατασκευή του οποίου θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2007 – 2013, με 80 εκατομμύρια ευρώ.
Η σπουδαιότητα του έργου είναι δεδομένη, αφού θα παρακάμπτονται όλοι οι οικισμοί, με αποτέλεσμα να περιορίζεται στο ελάχιστο δυνατό ο κίνδυνος πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων (κυρίως για τους πεζούς). Σήμερα η κυκλοφορία διέρχεται μέσα από τους οικισμούς κι αυτό ελλοχεύει μεγάλους κινδύνους. Ο νέος δρόμος θα βελτιώσει δραματικά τα επίπεδα ασφάλειας σε όλες τις μετακινήσεις, τόσο για τους κατοίκους, όσο και για τους διερχόμενους, ενώ θα επιφέρει σημαντικότατη ελάφρυνση των κυκλοφοριακών φόρτων στα τουριστικά θέρετρα, με θετικότατα αποτελέσματα στην ποιοτική αναβάθμιση του τουρισμού.
Το έργο έχει αφετηρία το τέλος των προσβάσεων της νέας γέφυρας Ποτίδαιας και πέρας τη συμβολή με την υφιστάμενη οδό Καλλιθέας – Κασσανδρείας και στην πορεία του παρακάμπτονται οι παραθαλάσσιοι οικισμοί Ν. Φώκαιας, Αθύτου και Κασσανδρείας. Ο δρόμος θα έχει χαρακτηριστικά οδικού δικτύου ταχείας κυκλοφορίας, με δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, διαχωριστικό στηθαίο ασφαλείας, δυο εκατέρωθεν εσωτερικές και δυο εκατέρωθεν εξωτερικές λωρίδες, αλλά και παράπλευρο οδικό δίκτυο διπλής κυκλοφορίας, συνολικού μήκους 35 χιλιομέτρων. Επίσης, θα κατασκευαστούν δυο ανισόπεδοι κόμβοι (Ν, Φώκαιας και Κασσανδρείας), δέκα άνω διαβάσεις και επτά κάτω διαβάσεις, τοίχοι αντιστήριξης και μικρά τεχνικά έργα.
Πηγή :ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το έργο έχει αφετηρία το τέλος των προσβάσεων της νέας γέφυρας Ποτίδαιας και πέρας τη συμβολή με την υφιστάμενη οδό Καλλιθέας – Κασσανδρείας και στην πορεία του παρακάμπτονται οι παραθαλάσσιοι οικισμοί Ν. Φώκαιας, Αθύτου και Κασσανδρείας. Ο δρόμος θα έχει χαρακτηριστικά οδικού δικτύου ταχείας κυκλοφορίας, με δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, διαχωριστικό στηθαίο ασφαλείας, δυο εκατέρωθεν εσωτερικές και δυο εκατέρωθεν εξωτερικές λωρίδες, αλλά και παράπλευρο οδικό δίκτυο διπλής κυκλοφορίας, συνολικού μήκους 35 χιλιομέτρων. Επίσης, θα κατασκευαστούν δυο ανισόπεδοι κόμβοι (Ν, Φώκαιας και Κασσανδρείας), δέκα άνω διαβάσεις και επτά κάτω διαβάσεις, τοίχοι αντιστήριξης και μικρά τεχνικά έργα.
Πηγή :ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ